X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

تمشک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود سریال

دانلود آهنگ

دانلود فیلم

دانلود بازی Nevertales: Hidden Doorway Full برای اندروید

بازدید : 450 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات
دانلود بازی Nevertales: Hidden Doorway Full برای اندروید

دانلود رایگان بازی فکری وجذاب Nevertales: Hidden Doorway Full

گیم اندرویدی Nevertales: Hidden Doorway همراه با دیتا

دانلود بازی Nevertales: Hidden Doorway برای اندروید

کمپانی بازی سازی Mad Head Games سازنده سری بازی های فوق العاده ترسناک و هیجان انگیز Nevertales است که هم اکنون برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد. نامزد شما برای کارآموزی نزد یک نویسنده ی معروف رفته و چند روز است که هیچ تماسی با شما برقرار نکرده است. حال شما که نگران او هستید برای بررسی موضوع نزد این نویسنده معروف می روید و در کمال ناباوری متوجه می شوید که نامزد شما درگیر اتفاقات بسیار ترسناکی شده است. او اجازه داده بود تا آزمایشی ساده بر روی وی انجام شود اما این آزمایش تبدیل به یک حادثه ی خطرناک شده که براثر آن روح نامزد شما از بدنش جدا گشته و اکنون در این دنیا سرگردان می باشد!!! اکنون شما وظیفه دارید تا به نامزد خود کمک کرده و بار دیگر او را به زندگی بازگردانید و پرده از راز درب مخفی که باعث این حوادث شوم است بردارید. اما آیا شما خواهید توانست به تنهایی از پس این کار دشوار برآمده و نامزد خود را نجات دهید؟ آیا خواهید توانست به موقع و قبل از اینکه کاملا دیر شود جلوی این اقدامات ترسناک را گرفته و حقیقت را فاش کنید؟ در این بازی فوق العاده دلهره آور و جذاب به ماجراجویی پرداخته، به نامزد خود برای رهایی از چنگال مرگ کمک کنید و از بازی و حل معماهای پیچیده ی آن نهایت لذت را ببرید.
هم اکنون شما می توانید نسخه نهایی این بازی فکری را برای گوشی های هوشمند اندروید نسخه 4.2 و بالاتر با لینک مستقیم از سایت دوستی ها به رایگان دانلود کنید…

دانلود رایگان بازی اندروید

Game Features:

  • Stop the corruption spreading through Taleworld in the bonus chapter!
  • Retell your story with wallpapers, profiles, and music!
  • Find morphing objects in every hidden object puzzle.
  • Use Ian’s novel to change the story in your favor!
  • Gather collectibles to unlock bonus content.

دانلود رایگان بازی اندروید

[دانلود فایل نصب بازی با حجم 40 مگابایت]

[دانلود فایل دیتا بازی با حجم 534 مگابایت]

راهنمای نصب بازی :

ابتدا فایل نصب بازی را دانلود و سپس نصب کنید ولی بازی را اجرا نکنید. در مرحله بعدی فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.bigfishgames.nevertalesdoorwaygoog را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید. در نهایت بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

در حال بارگذاری...


جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی