X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

تمشک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود سریال

دانلود آهنگ

دانلود فیلم

دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق به نام تسخیر Kaveh Afagh

بازدید : 368 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات
دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق به نام تسخیر Kaveh Afagh

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای کاوه آفاق به نام تسخیر

ترانه و ملودی: کاوه آفای / تنظیم: مسعود صفری

میکس و مسترینگ: علی رحمانی

دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق به نام تسخیر

دانلود موزیک تسخیر با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود کیفیت 128 با حجم 3.0 مگابایت] [دانلود کیفیت 320 با حجم 7.4 مگابایت]

Danlod Music Jadid

Kaveh Afagh – Taskhir

متن ترانه ی تسخیر با صدای کاوه آفاق:

من مانده ام با یک سوال با اینکه نیستی تو برام

اما چرا من هم چنان دیوانه واز میخواهمت

تو هر اشاره ات مرا به هر کجایی میبرد

با لمس چند ثانیه ات قلبم یه سال تند میزند

ای ساحر ای غارتگر قلب چشمان من

به سوی توست به من نگاه کن لعنتی

من تا کی در انحصارت من

تا به کی در انتظار منم هنوز تسخیر تو

چه بوده در صدای تو چه بوده راز آن نگاه

که کل سلول هام شدن زندانی آن خنده ها

ای ساحر ای غارتگر قلب چشمان من

به سوی توست به من نگاه کن لعنتی

من تا کی در انحصارت من

تا به کی در انتظار منم هنوز تسخیر تو


موضوع : دانلود آهنگ ,

جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی