X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

تمشک دانلود | دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ

دانلود سریال

دانلود آهنگ

دانلود فیلم

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق Shahab Mozaffari

بازدید : 231 سه شنبه 29 بهمن 1398 نظرات
دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق Shahab Mozaffari

دانلود آهنگ جدید و زیبای شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق

ترانه سرا: علی ثابت قدم / آهنگساز: سینارا

تنظیم کننده: امیر جمالفرد

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام اتفاقا عشق

دانلود موزیک اتفاقا عشق با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

[دانلود کیفیت 128 با حجم 3.5 مگابایت] [دانلود کیفیت 320 با حجم 8.7 مگابایت]

Danlod Music Jadid

Shahab Mozaffari – Etefaghan Eshgh

متن ترانه ی اتفاقا عشق با صدای شهاب مظفری:

اتفاقا عشق یعنی راه را گم کرده باشی

اشتباهی را برای بار چندم کرده باشی

اتفاقا بهتر است از چشم عاقل ها بیوفتی

کارهایی بر خلاف میل مردم کرده باشی

گوش به حرف مردم نمیدم اصلا به ما چه مردم چی میگن

اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم

گوش به حرف مردم نمیدم اصلا به ما چه مردم چی میگن

اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم

خودم بودم خودم کردم خودم خواستم

که تنها از تو و عشق تو آرامش بگیرم

اگر با من قراره زندگی کردن نداری من در آرامش بمیرم

خودم بودم خودم کردم خودم خواستم

که تنها از تو و عشق تو آرامش بگیرم

اگر با من قراره زندگی کردن نداری من در آرامش بمیرم

گوش به حرف مردم نمیدم اصلا به ما چه مردم چی میگن

اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم

گوش به حرف مردم نمیدم اصلا به ما چه مردم چی میگن

اتفاقا افتادن این اتفاقو مردم شنیدم


موضوع : دانلود آهنگ ,

جدید ترین مطالب

طراحی شده توسط سید محمد میرعالی